Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

La nostra meta és que aconseguiu el que somieu.

La nostra meta és que aconseguiu el que somieu

Estudia a la Facultat d’Economia, garantia de professionalització i ocupabilitat.

.

La Facultat d’Economia t'informa per WhatsApp

• 14 de novembre de 2018
FdE informa per WhatsApp

La Facultat d’Economia, amb l'objectiu de comunicar-se amb els seus estudiants, PDI i Personal Tècnic, engega un servei gratuït de WhatsApp, on podràs rebre notificacions sobre les notícies més importants de la Facultat, a través de la creació de llistes de difusió.

Per a donar-se d'alta en aquest servei, únicament has de seguir aquests dos passos:

• Afegeix en la teua agenda el nombre de la Facultat d’Economia: +34 676 358 717.
  • Escriu un missatge per WhatsApp que indique: ALTA + NOM I COGNOMS + PERFIL (estudiant, PDI, personal tècnic o Alumni).

Durant les següents 48h rebràs un missatge de confirmació d'alta. Les teues dades quedaran protegits per la Llei Orgànica de Protecció de Dades.

Aquest servei únicament s'utilitzarà per a enviar notificacions (entre 4 i 6 mensuals) via WhastApp. No es contestaran missatges individuals ni rebran trucades telefòniques.