
Pròxima celebració de l'ICORIA 2018, organitzat pel Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València
18 de de juny de 2018
Entre els dies 21 i 23 de Juny, se celebrarà a València la 17º International Conference on Research in Advertising 2018, de l'European Advertising Academy, organitzada pel Departament de Màrqueting de la Universitat de Valéncia, sota el lema “Brand communication with multi touchpoints” Catedràtic de Comercialització i Investigació de Mercats, està format per 15 professors del Departament de Màrqueting, que han organitzat l'exposició de les ponències en un total de 43 sessions moltes de les quals es desenvoluparan paral·lelament en la seu d'ADEIT. Entre les temàtiques d'aquestes sessions es vaig poder destacar:
Com es pot apreciar en el núvol de paraules següent, creada amb els títols dels treballs presentats i que han superat una doble revisió cega |
|
A més es comptarà, amb la participació especial de la Professora de la Universitat de Maryland i directora del Màster of Science in Màrqueting Analytics, Wendy Moe, i amb Jordi Guix, en l'actualitat associat en Salvetti Llombart que en la seua dilatada experiència es poden desatacar posats com a director general de Research & Insights d'Havas Media Group. Com activitat prèvia a la benvinguda als participants en ICORIA 2018, se celebrarà en la Sala de Juntes de la Facultat d’Economia de la Universitat de València, el Doctoral Colloquium, en el qual més de 20 estudiants de doctorat, podran rebre recomanacions i consells pràctics per al desenvolupament de les seues tesis doctorals. |