Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Gestió de Negocis Internacionals (iMBA) Logo del portal

Raons per les quals especialitzar-se en Màrqueting Internacional en la UV

Persones món negocis

La Universitat de València ofereix als estudiants del Màster en Gestió de Negocis Internacionals (iMBA) la possibilitat d’especialitzar-se en Màrqueting Internacional, amb l’objectiu de dotar als seus graduats d’una formació on els aspectes globals siguen primordials a l’hora de prendre decisions al món dels negocis.

17 de de novembre de 2016

La internacionalització i l’evolució dels mercats provoquen que les empreses hagen d’enfocar el màrqueting a través d’una perspectiva global. D’eixa manera atorguen valor als consumidors perquè satisfacen totes les seues necessitats i aconsegueixen avantatge competitiu front a altres empreses. Per aquest motiu, la Universitat de València permet als estudiants especialitzar-se en màrqueting internacional.

El Màster Universitari en Gestió de Negocis Internacionals és un programa de postgrau organitzat per les set universitats que formen part de la International Business School Alliance (IBSA). Es divideix en dos semestres lectius, dels quals cadascun cal cursar-lo en una universitat diferent. El primer semestre és comú per a totes les universitats, que imparteixen els mateixos continguts; mentre que en el segon semestre, l’alumnat realitzarà l’especialització que ofereix la universitat triada.

La UV forma part de IBSA i ha desenvolupat un complet programa de gestió de màrqueting basat en quatre mòduls clau

Campus TarongersAquests quatre mòduls són: Comunicació Integrada de Màrqueting, Distribució i Logística Internacional, Investigació de mercats i Màrqueting de Serveis.

Les classes del màster s’imparteixen en la facultat d’Economia, en el Campus de Tarongers i està dirigit per Enrique Bigne, Catedràtic de Comercialització en Mercats.

El màster finalitza amb una Tesi de Màster, supervisada per un grup especialitzat de professors i professores experts en màrqueting internacional. El professorat pertany al Departament de Comercialització i Investigació de Mercats, un dels més destacats en Espanya i amb més rellevància internacional.

 

Però, per què especialitzar-se en Màrqueting Internacional en la UV?

  • Perquè t’ajudarà a ampliar els teus coneixements sobre importants tècniques estratègiques de màrqueting; aspecte decisiu que et proporcionarà un gran avantatge per a desenvolupar la teua carrera.
  • Perquè podràs desenvolupar i presentar una campanya integral de comunicació de màrqueting. Mitjançant un enfocament analític aplicaràs els principis de comunicació en màrqueting per a resoldre problemes del “món real”. Examinaràs la publicitat i la promoció de vendes, sempre des d’una perspectiva internacional.
  • Perquè seràs capaç d’identificar les organitzacions clau que competeixen al mercat global, analitzar les seues estratègies i, a partir d’eixe punt, desenvolupar un canal de distribució eficient per a productes únics.
  • Perquè aniràs a seminaris i conferències, visitaràs les empreses més rellevants de la zona i realitzaràs projectes en grup, principalment amb la Campanya de Comunicació de Màrqueting Integrat (IMC).
  • Perquè en el teu futur lloc de treball serà essencial la mobilitat i l’adaptació als canvis constants, i per aquest motiu, des de l’IMBA es fomenta la mobilitat entre les distintes universitats, amb l’objectiu de conéixer la manera de ser i treballar d’estudiants de races i cultures diverses.
  • Perquè és una oportunitat única d’aprenentatge en la ciutat de València, on, a més de formalitzar els teus estudis, tens a la teua disposició una amplia agenda de oci, cultura y esports.
Etiquetes