Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Tarongers

UNIVERSITÈ DE LORRAINE – METZ-NANCY- FRANCIA

Biblioteca i Hemeroteca. El INSTITUT DE CIENCES HUMAINES ET SOCIALS compta amb una biblioteca – hemeroteca especialitzada en: sociologia, psicologia, psicologia social, salut, treball social, política social, dret i economia. Els alumnes matriculats al centre de recursos poden accedir via on-line a la base documental, que compta amb:

•  20.000 llibres,
  •  150 revistes,
  •  Memòries,
  •  I registres històrics.

Ateses per personal de la universitat, conté llibres i revistes de caràcter especialitzat. Les característiques més rellevants de la biblioteca de la facultat de Psicologia són:

• 850 llocs de lectura,

Serveis generals: el campus ofereix a l'alumnat els següents serveis:

• Servei d'Orientació
  • Atenció en la llar i Discapacitat
  • Relacionis Internacionals
  • Associacions esportives i estudiantils
  • Capella
  • Ofertes de treball
  • Salut: accés a un centre mèdic general, assistent social, psicòleg

univ-lorraine.fr