El màster Universitari en Intervenció Psicològica en Àmbits Socials de la Universitat de València (Espanya), està dirigit a llicenciats i graduats en Psicologia que desitgen especialitzar-se en el perfil professional de la psicologia de la intervenció social i comunitària.
El màster consta de 120 crèdits (ECTS) i té una durada de dos cursos acadèmics. Proporciona una àmplia formació bàsica i especialitzada en la diversitat d'àmbits socials en els quals el psicòleg/a treballa en l'actualitat: infància i família, joventut, dona, minories socials, discapacitats i persones majors. Aquest màster inclou pràctiques externes en diferents Organismes públics i privats: Ajuntaments, Serveis Socials, centre de menors, institucions penitenciàries, residències de persones majors, associacions de familiars, etc.
A més de l'especialització professional, aquest màster permet a l'estudiant iniciar-se en la investigació, la qual cosa li possibilita el seu accés al Doctorat.