Logo de la Universitat de València Logo Màster en Malalties Parasitàries Tropicals Logo del portal

Congrés d'Epidemiologia SEE i APE 2026

  • 20 de maig de 2026

Pamplona acollirà del 23 al 26 de juny de 2026 la trobada conjunta de la SEE i la APE sota el lema “Avançant amb equitat per una Salut Pública per a tota la població”.

Congrés d'Epidemiologia SEE i APE 2026

 

Aquesta cita científica fusiona la XLIV Reunió Anual de la Societat Espanyola d'Epidemiologia (SEE) i el XXI Congresso de la Associação Portuguesa de Epidemiologia (APE). La Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Pública de Navarra (UPNA) serà la seu oficial de les jornades.

L'esdeveniment reunirà professionals i investigadors del sector per a debatre i compartir coneixements en la matèria. Les sessions se centraran en la busca d'estratègies que promoguen l'equitat sanitària i garantisquen una protecció de la salut accessible per a tots els ciutadans.