Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants UV

CALENDARI PROVES D'ACCÉS A ESPECIALITAT SETEMBRE 2019

• 13 de setembre de 2019

Hauran de fer prova d'accés aquells alumnes que així se'ls haja notificat en el procès de preinscripció,  per no complir els requisits d'accès directe a l'especialitat desitjada.

Per poder presentar-se a la prova, l'alumne/a ha de contactar amb la secretaria del màster de Secundària (infosecundaria@uv.es)  sol·licitar i abonar  la  taxa assenyalada en el decret del Consell, pel qual es fixen els preus públics per la prestació de serveis acadèmics universitaris.

La data límit per justificar el pagament del rebut serà el dia 13 de setembre de 2019.

L'abonament d'aquesta taxa dóna dret a una única prova.

CALENDARI DE LES PROVES