Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants UV

Es recorda que per a poder tramitar el títol de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària és imprescindible estar en possessió del C1 de valencià.

Requisit específic per realitzar el Dipòsit:

És requisit específic, per realitzar el Dipòsit del títol del Màster en Professor/a de Educació Secundària, estar en possessió del nivell C1 de Valencià conforme al MERCL (Marco Europeu de Referència per a les Llengües).

Requisit específic addicional per realitzar el Dipòsit per als estudiants estrangers:

Així mateix els estudiants estrangers també hauran d'acreditar el nivell C1 de Llengua castellana.

Data d'actualització: 31 de desembre de 2017.