Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Logo del portal

VI JORNADA ARTETERÀPIA I EDUCACIÓ

• 20 de febrer de 2019

"CONVIURE PER APRENDRE"

ESTRATÈGIES CREATIVES PER A LA CONVIVÈNCIA EN ELS ESPAIS EDUCATIUS

Des del màster d'Arteteràpia difonem  aquesta nova edició dedicada a la convivència i als recursos creatius, que des dels diferents llenguatges artístics, podem utilitzar per facilitar una major convivència i consciència dins de l'àmbit de l'educació.

En aquesta ocasió la nostra intenció és remarcar la convivència i el diàleg com a formes d'aprenentatge. Aprendre és una actitud que necessita obertura i creativitat.

L'aprenentatge a l'aula es fa des d'un lloc on tots som inspiració d'aprenentatge per a l'altre i de descobriment d'un mateix.

Imatges: