Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Treball

Máster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària per la Universitat de València

Requisits per a l'accés a l'especialitat de Llengua Estrangera (Anglés, Francés, Alemany)

Poden accedir a aquesta especialitat sense necessitat de realitzar la prova d'accés les persones que posseisque la titulació de Llicenciatura o Grau en la Filologia estrangera o Traducció i Interpretació corresponent a la llengua escollida. També podran accedir directament als llicenciats / des o graduats / des en Filologia (en qualsevol de les seves especialitats), Traducció i Interpretació, Lingüística, Teoria de la Literatura i Literatura Comparada, Periodisme, Comunicació Audiovisual i Magisteri sempre que acrediten el nivell B2 de la llengua estrangera corresponent.

Aquells / es llicenciats / des o graduats / des universitaris / es amb 240 crèdtis ECTS (no és possible només amb diplomatura) que no acrediten haver cursat alguna de les titulacions esmentades hauran de superar una prova que confirme el seu domini -a nivell de grau universitari- de les competències relatives a aquesta especialitat. La prova versarà sobre els continguts de les matèries pròpies de l'especialitat.

NORMATIVA APLICABLE

• Llei Orgànica 8/2013 per a la Millora de la Qualitat Educativa del 9 de desembre del 2013
  • REIAL DECRET 1105/2014, de 26 de desembre, pel qual s'estableix el currículum bàsic de l'Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat.
  • DECRET 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual estableix el currículum i desenvolupa l'ordenació general de l'Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana.
  • DECRET 51/2018, de 27 d’abril, del Consell, pel qual es modifica el Decret 87/2015, pel qual estableix el currículum i desplega l’ordenació general de l’educació secundària obligatòria i del batxillerat a la Comunitat Valenciana

Aquests continguts constituiran el referent sobre el qual versarà la prova d'accés a l'especialitat.