Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Estudiantes del máster

Científics de la NASA i l'ESA participen en un congrés sobre teledetecció organitzat per la Universitat

El catedràtic de la Universitat de València Jose Antonio Sobrino ha presentat aquest dimecres la cinquena edició del ‘Internacional Symposium Recent Advances in Quantitative Remote Sensing' que se celebrarà en l’Auditori de Torrent del 18 al 22 de setembre. Es tracta d'una trobada en la qual participaran científics de la NASA i l'Agència Espacial Europea i en la qual es debatrà i intercanviaran experiències entorn de la teledetecció.

Si vols saber més, pots trobar tota la informació sobre l'esdeveniment en la pàgina principal de la Universitat de València.

Fecha de actualización: 12 de septiembre de 2017.