- Realització de tràmits administratius i autorització. Administració electrònica.
- Informació per telèfon i per correu electrònic.
- Calendari de tràmits administratius.
- Informació en la web sobre els tràmits i procediments administratius.
1. Realització de tràmits administratius i autorització.
Per a realitzar tràmits administratius a la secretaria de la Facultat de Farmàcia que impliquen la comunicació de dades de caràcter personal serà necessari acreditar-se presentant el DNI, NIE o passaport.
Es pot autoritzar la realització de tràmits a una altra persona, per a la qual cal fer constar per escrit aquesta autorització, que haurà d'acompanyar-se de fotocòpia del DNI, NIE o passaport de la persona interessada. La persona autoritzada haurà d'acreditar-se presentant el DNI, NIE o passaport.
Administració electrònica.
Determinats tràmits administratius es poden realitzar telemàticament:
- mitjançat la seu electrònica de la Universitat, ENTREU (avançament de convocatòria sol·licitud del títol, certificat de matrícula, certificat de taxes acadèmiques...).
- des de Secretaria Virtual (canvis de grup, sol·licitud de pràctiques externes, consulta de rebuts, consulta de l’expedient...).
A més ja es possible descarregar-se l’aplicació de la Universitat de València per a dispositius mòbils.
2. Informació per telèfon i per correu electrònic.
Per telèfon no es donarà cap tipus d'informació que afecte a dades de caràcter personal.
Per correu electrònic només es donarà aquest tipus d'informació quan es faça des del compte de correu de la Universitat o des de la utilitat “Consultes” de secretaria virtual, a les quals s'accedeix mitjançant autenticació de l'usuari/a i contrasenya.
3. Calendari de tràmits administratius.
Terminis per a l'accés als estudis de la Facultat de Farmàcia
Matrícula de nou ingrés. Curs 2018-2019: Dosier informatiu. Taula resum de terminis de matrícula.
Segones i posteriors matrícules. Curs 2018-2019: Dosier informatiu. Taula resum de terminis de matrícula.
Avançament de convocatòria en Graus. Curs 2018-2019
Adaptació als estudis de Grau. Curs 2018-2019
4. Informació en la web sobre tràmits i procediments administratius.
La informació sobre els tràmits i procediments administratius que afecten a la gestió acadèmica es publica en la web en els apartats corresponents segons la matèria, dins de les seccions següents:
- Estudis de Grau
- Plans a extingir
- Estudis de Postgrau
- Mobilitat i Intercanvi