UVsportsUniversitat de València Logo del portal

Quines activitats esportives practicaràs el pròxim curs 19/20?

  • July 29th, 2019
Image de la noticia

Matrícula oberta: 10 de setembre

Recorda que a la tornada de les vacances d’estiu, el nou curs acadèmic t’espera amb un ventall ampli d’activitats esportives que pots practicar a la Universitat de València   a través del Servei d’Educació Física i Esports. 

Informem que l’obertura de la matrícula per a activitats i escoles esportives serà el 10 de setembre. El 18 de setembre començaran les activitats esportives i, quant a les escoles esportives, aquestes començaran l’1 d’octubre. 

Competicions

La Universitat organitza competicions internes en diferents esports, d’equip i individuals, dels quals cada any es proclamen els campions de la Universitat de València.

Esports individuals

En esports individuals, la Universitat  de València ofereix la possibilitat de practicar atletisme, bàdminton, escacs, esgrima, frontenis, judo, kendo, orientació, pàdel, pilota, taekwondo, tenis, tenis de taula, tir amb arc, triatló i voleibol de platja. 

Esports d’equip

En esports d’equip, l’oferta d’esports és: bàsquet, bàsquet 3x3, futbol 7, futbol sala, rugbi 7 i voleibol.

Matrícula oberta tot el curs

La matrícula a les activitats estarà oberta durant tot el curs fins que es cobrisquen les places.

Qui pot apuntar-se?

L’accés a les activitats del SEF està dirigida a tota la comunitat universitària (estudiants, col·lectius PAS i PDI, Nau Gran, esport adaptat i estudiants Erasmus) i a usuaris externs (necessari disposar de targeta esportiva). En les competicions internes, només els membres de la Universitat de València poden participar-hi. 

Matrícula

Totes les inscripcions s’han de formalitzar a través de l’aplicació d’automatrícula , disponible en la pàgina web del Servei d’Educació Física i Esports (www.uv.es/sef).