Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València
  1. Tot usuari que estiga interessat a dur a terme un procediment amb animals d'experimentació haurà de comptar amb la formació adequada per al maneig d'animals d'experimentació segons RD1201/2005.
  2. Haurà de posar-se en contacte amb el servici d'estabulari (ana.diaz@uv.es) per a consultar que les instal·lacions del servici s'adeqüen a les seues necessitats i que tenen disponibilitat d'espai.
  3. Haurà de comptar amb l'aprovació del Comissió d'Ètica en la Investigació Experimental de la Universitat de València (òrgan habilitat segons RD53/2013) i l'autorització de l'Autoritat Competent (Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació) per a la realització del procediment.