Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

2a Edició. Ús de Microsoft Teams per a la gestió

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 15 h
Durada presencial 15 h
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 02
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 27/09/2024
Data de finalització del curs 25/10/2024
Data d'inici d'inscripció 04/09/2024
Data de finalització d'inscripció 13/09/2024
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 27/09/2024 10:00 27/09/2024 14:00 Aula 1.2 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 04/10/2024 10:00 04/10/2024 14:00 Aula 1.2 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 11/10/2024 10:00 11/10/2024 14:00 Aula 1.2 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
4 25/10/2024 10:00 25/10/2024 13:00 Aula 1.2 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Rodriguez Molina, Isabel
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Director/a d' Institut Universitari
Ver ficha
Objectius formatius

El curs està dissenyat perquè els participants desenvolupen les competències necessàries per a utilitzar els equips de Microsoft Teams per a la gestió: creació d'equips, compartir documents, treballar sobre un mateix document, reunions, etc.

Continguts

Sessió 1:

  • Creació i disseny d'un equip.
  • Ús de canals estàndard o privats
  • Ús dels fitxers: com compartir documents i treballar sobre un mateix document
  • Exercici: creació d'un equip i aplicació del que s'ha après

Sessió 2:

  • Sincronització de fitxers. Ús de OneDrive des de Teams.
  • Protecció i accés a les carpetes
  • Exercici: pràctica del que s'ha après

Sessió 3:

  • Creació de reunions
  • Ús del calendari
  • Maneig de les reunions
  • Exercici: crear, programar i manejar reunions

Es destinaran 3 hores, després de la finalització de les 3 primeres sessions, per a consultes personalitzades, l'assistència de les quals també es considera part del curs.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscripció