Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 20/04/2021 09:00 | 20/04/2021 13:00 | En línia | |
2 | 22/04/2021 09:00 | 22/04/2021 13:00 | En línia | |
3 | 27/04/2021 09:00 | 27/04/2021 13:00 | En línia |
Emilio Jesús Tárraga García
Llicenciat en Ciències Físiques per la Universitat de València en l’especialitat d’Electrònica i Informàtica.
Responsable de formació de A-distancia.com i BcConsultores. Tutor/dinamitzador d’accions formatives en disƟntes plataformes en línia.
Més de 20 anys de carrera professional dedicada a la formació en informàtica: va començar per impartir cursos a particulars en acadèmies i després a empreses a través de CTEC (Centres Oficials de Formació de Microsoft).
Extraure informació d’un gran nombre d’orígens i fonts disponibles: arxius d’Excel, bases de dades,serveis en línia, pàgines web, etc.
- Estructurar i netejar la informació mitjançant processos automatitzats.
- Filtrar consultes i extraure significat de columnes codificades.
- Aplicar lògiques de negoci amb columnes calculades i columnes a partir d’exemples.
- Completar dades que falten d’una taula i eliminar errors.
- Combinar múltiples fonts de dades en un sol lloc.
- Convertir taules mal dissenyades per a la seua anàlisi.
- Crear fórmules amb DAX per augmentar les possibilitats en allò que fa als resultats que poden mostrarles taules dinàmiques.
- Obtindre resultats en les taules dinàmiques que compleixen condicions. Simular el funcionament de les funcions SUMAR.SI, CONTAR.SI, etc. en taules dinàmiques usant fórmules DAX.
- Obtindre resultats relacionats amb períodes de temps utilitzant les noves funcions d’intel·ligència de temps.
- Crear fórmules amb DAX per augmentar les possibilitats en allò que fa als resultats que poden mostrar les taules dinàmiques.
- Transformar dades en sorprenents visualitzacions interactives d’una manera molt dinàmica. Tot això amb eines gratuïtes.
Extraure informació d’un gran nombre d’orígens i fonts disponibles: arxius d’Excel, bases de dades,serveis en línia, pàgines web, etc.
- Estructurar i netejar la informació mitjançant processos automatitzats.
- Filtrar consultes i extraure significat de columnes codificades.
- Aplicar lògiques de negoci amb columnes calculades i columnes a partir d’exemples.
- Completar dades que falten d’una taula i eliminar errors.
- Combinar múltiples fonts de dades en un sol lloc.
- Convertir taules mal dissenyades per a la seua anàlisi.
- Crear fórmules amb DAX per augmentar les possibilitats en allò que fa als resultats que poden mostrarles taules dinàmiques.
- Obtindre resultats en les taules dinàmiques que compleixen condicions. Simular el funcionament de les funcions SUMAR.SI, CONTAR.SI, etc. en taules dinàmiques usant fórmules DAX.
- Obtindre resultats relacionats amb períodes de temps utilitzant les noves funcions d’intel·ligència de temps.
- Crear fórmules amb DAX per augmentar les possibilitats en allò que fa als resultats que poden mostrar les taules dinàmiques.
- Transformar dades en sorprenents visualitzacions interactives d’una manera molt dinàmica. Tot això amb eines gratuïtes.
- Amb PowerQuery: Extraure informació d’un gran nombre d’orígens i fonts disponibles: arxius d’Excel, bases de dades, serveis en línia, pàgina web, etc. Estructurar i netejar la informació mitjançant processos automatitzats. Filtrar consultes i extraure significat de columnes codificades.
- Amb PowerPivot: Crear fórmules amb DAX per augmentar les possibilitats en allò que fa als resultats que poden mostrar les taules dinàmiques. Obtindre resultats en les taules dinàmiques que compleixen condicions. Simular el funcionament de les funcions SUMAR.SI, CONTAR.SI, etc. en taules dinàmiques usant fórmules DAX. Crear segmentacions de dades amb opcions personalitzades que no depenguen de les taules de dades.
- Amb PowerBI: Transformar dades en sorprenents visualitzacions interactives d’una manera molt dinàmica. Tot això amb eines gratuïtes.
Gran nombre de casos pràctics que es desenvoluparan al llarg del curs.
Prova tipus test l’últim dia per avaluar els coneixements adquirits.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.