Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Conèixer la tipologia de documents administratius que hi ha.
- Aprendre unes senzilles pautes de redacció.
- Saber com elaborar amb èxit informes i documents administratius.
1. Concepte de document
2. Parts del document administratiu
3. Tipus de documents administratius
4. El llenguatge als documents administratius
5. Normes per a la redacció de documents administratius
6. Llenguatge no sexista i atenció a la diversitat
Millorar la nostra manera d'elaborar informes i documents administratius.
Superar totes les activitats en línia