Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Estratègies de resolució de situacions complexes a l'aula

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 16
Durada presencial 16
Durada en línia síncrona 0
Durada en línia asíncrona 0
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2022-2023
Edició 01
Any del pla de formació 2023
Data d'inici del curs 08/05/2023
Data de finalització del curs 16/05/2023
Data d'inici d'inscripció 08/02/2023
Data de finalització d'inscripció 22/02/2023
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 08/05/2023 16:00 08/05/2023 20:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 09/05/2023 09:30 09/05/2023 13:30 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 15/05/2023 16:00 16/05/2023 20:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
4 16/05/2023 09:30 29/01/2023 13:30 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat no UV

ANTONIO CANO MARTÍN

 

LLICENCIAT EN PSICOLOGIA , DOCENT EN DIVERSOS CURSOS, MÀSTERS D'UNIVERSITATS PÚBLIQUES I PRIVADES. EXPERT EN RESOLUCIÓ DE CONFLICTES.

Objectius formatius

 

CONÉIXER EL FUNCIONAMENT DE LA NOSTRA CONDUCTA
-CONÉIXER DIFERENTS ESTILS DE RESOLUCIÓ DE CONFLICTES: AGRESSIU, PASSIU I ASSERTIU
-CONÉIXER ESTRATÈGIES DE RESOLUCIÓ DE CONFLICTES: COGNITIVES, EMOCIONALS I CONDUCTUALS
-ASSAJAR AQUESTES ESTRATÈGIES
-EXPOSAR CASOS I SITUACIONS REALS PER A LA SEUA RESOLUCIÓ

Competències que es desenvoluparan

1 CONEIXERÀ ELS DIFERENTS NIVELLS DE RESPOSTA QUE TÉ LA NOSTRA CONDUCTA
2 CONEIXERÀ ESTRATÈGIES DE RESOLUCIÓ DE CONFLICTES A NIVELL COGNITIU, EMOCIONAL I CONDUCTUAL
3 EXEMPLIFICARÀ I ASSAJARÀ AQUESTES ESTRATÈGIES EN CASOS I SITUACIONS CONCRETES
4 IDENTIFICARÀ DIFERENTS ESTILS DE RESPOSTA I DE RESOLUCIÓ DE SITUACIONS COMPLEXES

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

DESENVOLUPAMENT D'UN CAS PRÀCTIC/QÜESTIONARI DE CONTINGUTS.

Inscripció