Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

LART DE NEGOCIAR

Destinataris PAS, PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 9
Durada presencial 9
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 03/06/2025
Data de finalització del curs 10/06/2025
Data d'inici d'inscripció 24/03/2025
Data de finalització d'inscripció 04/04/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 03/06/2025 10:00 03/06/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 05/06/2025 10:00 05/06/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 10/06/2025 10:00 10/06/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Perfil professional destinataris
PTGAS i PDI PERSONAL DE LA UNIVERSITAT INTERESSAT A APRENDRE DIFERENTS EINES I TÈCNIQUES DE NEGOCIACIÓ, MILLORANT LA SEUA COMUNICACIÓ, NEGOCIACIÓ, RESOLUCIÓ DE CONFLICTES, RELACIONS PERSONALS I PRESA DE DECISIONS
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat no UV

RAQUEL RAMOS BETRÁN

Objectius formatius
  • DESENVOLUPAR HABILITATS DE NEGOCIACIÓ EFECTIVES.
  • APLICAR LA NEGOCIACIÓ ESTRATÈGICA EN DIFERENTS CONTEXTOS.
  • MILLORAR HABILITATS DE COMUNICACIÓ I PERSUASIÓ ÈTICA.
  • GESTIONAR EMOCIONS I ADAPTAR-SE A DIVERSOS ESTILS DE NEGOCIADORS.
  • CONSTRUIR RELACIONS SÒLIDES, RESOLDRE CONFLICTES DE MANERA CONSTRUCTIVA, I APLICAR ESTRATÈGIES EN SITUACIONS REALS.
Continguts

Mòdul 1: Per què negociar és un art?
1.1. La presència de la negociació en la vida quotidiana
• Identificació de situacions quotidianes que requereixen habilitats de negociació.
• Importància de desenvolupar habilitats de negociació en diversos contextos.

1.2 Definició i importància de la negociació estratègica
• Concepte de negociació estratègica i la seua rellevància en diversos contextos.
• Diferència entre negociar i cedir: la importància d'un enfocament estratègic.

1.3. Fonaments de la negociació.
• Models de negociació
• Habilitats bàsiques del negociador. Desenvolupament d'habilitats clau

Mòdul 2: Psicologia i Comunicació en la Negociació. Negociació emocional.
2.1. Anàlisi psicològica en la presa de decisions
• Estratègies per a anticipar i utilitzar aquests factors en la negociació.
2.2. Comunicació persuasiva
• Tècniques avançades de comunicació per a persuadir de manera efectiva.la persuasió ètica.
2.3.la connexió entre emocions i negociació
• Estratègies per a gestionar i utilitzar les emocions de manera efectiva. Regulació emocional.
2.4. Comunicació verbal i no verbal.

Mòdul 3: Tipus de Negociadors
3.1. Identificació d'estils de negociadors
3.2. L'adaptabilitat
• Desenvolupament d'habilitats per a ajustar l'enfocament de negociació segons la situació.
• Estratègies per a bregar amb estils de negociadors difícils.

Mòdul 4: Tàctiques de Negociació
4.1. Eines essencials de negociació
4.2. Estratègies per a la construcció de relacions
4.3. Resolució de Conflictes
4.4. Identificació i anàlisi de conflictes
• Reconeixement primerenc de conflictes
• Eines per a analitzar i comprendre la naturalesa dels conflictes.
4.5. Tècniques de resolució de conflictes
• Mètodes efectius per a abordar i resoldre conflictes de manera constructiva.

Competències que es desenvoluparan

Prendran consciència de la importància de la negociació en tots els aspectes de la vida, entendran les seues bases i fonaments i aprendran estratègies i tècniques per a entrenar cadascuna de les habilitats necessàries per a incorporar al seu dia a dia: habilitats com la comunicació eficaç, la presa de decisions i la resolució de conflictes, estretament lligades amb la meta habilitat de negociar

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscripció