Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 18/10/2023 16:00 | 18/10/2023 20:00 | Aula 2.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 19/10/2023 09:30 | 19/10/2023 13:30 | Campus Tarongers SFPIE AULA 0.1 | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Francisco Imbernón Muñoz
Francisco Imbernón és catedràtic d'Universitat de Didàctica i Organització Educativa de la Universitat de Barcelona. Ha sigut director de la Facultat de Formació del professorat de la Universitat de Barcelona i director del Departament de Didàctica i Organització Educativa de la mateixa Universitat. Ha rebut diversos premis i ha publicat diversos llibres unipersonals sobre alternatives pedagògiques (Una alternativa pedagògica. Ha realitzat molts cursos de formació de formadors, professors d'universitat, directors d'institucions formatives i d'assessors. En el camp de la investigació ha sigut director de diverses investigacions tant nacionals i internacionals, és director del grup reconegut de qualitat d'investigació de la Universitat de Barcelona sobre formació docent, així com professor visitant i de mestratges i doctorats en quatre països de la Unió Europea i diversos de Llatinoamèrica
• Aprendre els elements que influeixen en la motivació de l'alumnat per a aprendre.
• Identificar els components de la motivació i de l'interés de l'alumnat en l'educació superior.
• Conéixer estratègies per a contribuir a la creació d'un ambient d'interés i esforç en classe.
• Motius per a motivar a l'alumnat.
• Claus per a motivar l'interés de l'alumne per part del professorat.
• Què és la motivació, l'interés, l'esforç...?
• Classificació de les Motivacions.
• Algunes consideracions per a contribuir a la creació d'un ambient d'interés i esforç a classe.
• Interés per l'aprenentatge.
• Tècniques concretes per a afavorir la motivació de l'alumnat.
• Possibles activitats per a millorar l'interés de l'alumnat.
El professorat assistent puguen implementar una innovació en la seua docència.
Per a obtindre la certificació final del curs serà necessari l'assistència almenys del 85% del total de la duració del curs.
En finalitzar s'enviarà per correu electrònic un enllaç amb el qual es podrà accedir al qüestionari d'avaluació situat en el Secretaria Virtual. L'objectiu és obtindre una valoració sobre la satisfacció del professorat participant respecte a la formació rebuda. Per a obtindre la certificació del curs serà necessari haver emplenat les enquestes d'avaluació.