Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 15/12/2022 15:30 | 15/12/2022 19:30 | En línia |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Breso Flores, Vicente
- PAS-Etb Informatica
- Roca Marquina, Salvador
- PAS-Ets Informatica
• El nou portal de vídeo: docenciavirtual.uv.es
• Estructura i funcionament.
• Pujar vídeos des d'Aula Virtual
• Pujar vídeos des del portal de vídeo.
• Edició bàsica i Publicació usant Aula Virtual
• Descàrrega, arxius adjunts, URL’s associades i Autoria.
• Obtindre URL del vídeo i permisos de visualització amb contrasenya opcional.
• El gravador personal: Personal Capture.
• Selecció dels continguts en el *player. Miniatures, capítols i imatge principal.
• Introducció a emissions en directe.
- Conocer la aplicación del nuevo portal de video para docencia (docenciavirtual.uv.es), para la publicación de contenidos en video, y posteriormente poder compartirlos en el Aula Virtual o de forma pública. Se podrá trabajar en el mismo desde Aula Virtual, o directamente desde el propio portal.
Desarrollar de forma práctica la tarea de grabación de un vídeo compuesto desde fuera de la UV, edición básica del vídeo resultante, subida a la plataforma, edición de tags y metadatos y publicación final en Aula Virtual o en el Portal de video para docencia.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a