Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Qualificacions mitjançant Moodle

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 20
Durada en línia síncrona 20
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 05/05/2022
Data de finalització del curs 02/06/2022
Data d'inici d'inscripció 16/02/2022
Data de finalització d'inscripció 07/03/2022
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 05/05/2022 10:00 05/05/2022 14:00 En línia
2 12/05/2022 10:00 12/05/2022 14:00 En línia
3 19/05/2022 10:00 19/05/2022 14:00 En línia
4 26/05/2022 10:00 26/05/2022 14:00 En línia
5 02/06/2022 10:00 02/06/2022 14:00 En línia
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat UV
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Objectius formatius
  • Conéixer les diferents maneres de qualificar mitjançant Moodle.
  • Aprofundir en el llibre de qualificacions.
Continguts
  • Mètodes simples i avançats de qualificar en Moodle: puntuació, escala, rúbrica, guia d'avaluació.
  • Llibre de qualificacions: configuració i opcions.
Competències que es desenvoluparan
  • Ús de rúbriques d'avaluació, guies i escales per a qualificar les tasques de Moodle.
  • Configuració del llibre de qualificacions.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscripció