Destinataris
PDI
Modalitat d'impartició
En línia síncrona
Llengua
Castellà
Durada total
20
Durada en línia síncrona
20
Programa
Formació contínua
Modalitat formativa
Curs
Curs acadèmic
2021-2022
Edició
01
Any del pla de formació
2022
Data d'inici del curs
05/05/2022
Data de finalització del curs
02/06/2022
Data d'inici d'inscripció
16/02/2022
Data de finalització d'inscripció
07/03/2022
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 05/05/2022 10:00 | 05/05/2022 14:00 | En línia | |
2 | 12/05/2022 10:00 | 12/05/2022 14:00 | En línia | |
3 | 19/05/2022 10:00 | 19/05/2022 14:00 | En línia | |
4 | 26/05/2022 10:00 | 26/05/2022 14:00 | En línia | |
5 | 02/06/2022 10:00 | 02/06/2022 14:00 | En línia |
Criteris de selecció
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat UV
- Marquez Baldo, Lidia
- PDI-Ajudant Doctor/A
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
- Conéixer les diferents maneres de qualificar mitjançant Moodle.
- Aprofundir en el llibre de qualificacions.
Continguts
- Mètodes simples i avançats de qualificar en Moodle: puntuació, escala, rúbrica, guia d'avaluació.
- Llibre de qualificacions: configuració i opcions.
Competències que es desenvoluparan
- Ús de rúbriques d'avaluació, guies i escales per a qualificar les tasques de Moodle.
- Configuració del llibre de qualificacions.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a