Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Treball de final de grau (I). Planificació, desenvolupament, correcció i avaluació.

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Valencià
Durada total 4
Durada presencial 4
Durada en línia síncrona 0
Durada en línia asíncrona 0
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2022-2023
Edició 02
Any del pla de formació 2023
Data d'inici del curs 31/03/2023
Data de finalització del curs 31/03/2023
Data d'inici d'inscripció 08/02/2023
Data de finalització d'inscripció 22/02/2023
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 31/03/2023 10:00 31/03/2023 14:00 aula AI-15B CAMPUS BURJASSOT
Perfil professional destinataris
PDI de la Universitat de València (Tutors TFG)
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Canto Domenech, Jose Rafael
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Coordinador/a Curs
  • Director/a de Servei General
Ver ficha
Objectius formatius
  • Reflexionar sobre la naturalesa dels TFG i la seua gestió.
  • Donar pautes de treball per poder portar avant la tutorització dels TFG amb èxit.

 

Continguts

El curs es divideix en dues partes:

  • Primera part - Sessió expositiva amb èmfasi en aspectes com:
  • Què és (i què no és) un TFG: contextualització dels TFG a la Universitat de València.
  • Què hem de fer (i què no hem de fer) com a tutors: el paper del tutor/a del TFG.
  • Metodologia a seguir en el procés de tutorització dels TFG.
  • Segona part - Treball per grups, realització de unes tasques concretes i posterior exposició de producte.
Competències que es desenvoluparan
  • Ser capaç d’oferir pautes bàsiques per a la tutorització de TFG.
  • Ser capaç de gestionar el treball que comporta el TFG.
  • Reflexionar sobre el procés d’ensenyament i aprenentatge del TFG.

 

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
    • Cursos Modalitat PRESENCIAL:

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscripció