La matrícula en els cursos d’Aula oberta d’escriptura creativa es fa mitjançant la Seu Electrònica de la Universitat de València. A continuació s’expliquen les condicions i terminis per al curs 2024-2025.
Inscripció
- Accés al formulari d'inscripció en la Seu Electrònica UV.
- Estudiantat de la Universitat de València i de La Nau Gran: del 18 al 27 de setembre de 2024, a les 14:00 h.
- Públic en general: del 30 de setembre al 4 d’octubre de 2024, a les 14:00 h.
Places
Per a cada taller hi ha 22 places que es cobriran per rigorós ordre d’inscripció.
Taxes
Cada taller té un preu de 37,71 €. Aquesta taxa cal abonar-la en el moment de la matrícula mitjançant targeta bancària.
Renúncia a la matrícula d’un taller
Es pot renunciar a la matrícula d’un taller ja abonat. Per obtenir la devolució del 75 % de les taxes cal que seguiu el procediment següent:
- Comuniqueu la renúncia al Servei d'Informació i Dinamització (Sedi) abans del 30 de setembre de 2024 mitjançant un correu electrònic a aulaoberta@uv.es.
- Presenteu una sol·licitud de devolució de taxes mitjançant instància general a través del Registre Electrònic de la Universitat, abans del 14 d'octubre de 2024, amb la indicació dels motius de la renúncia. Cal adjuntar les dades bancàries de la persona sol·licitant mitjançant qualsevol document que acredite la titularitat o cotitularitat del compte, així com indicar el número de rebut.
La instància ha d'anar dirigida a:
- Tipus d'òrgan al qual es dirigeix: Serveis universitaris generals i centrals
- Òrgan al qual es dirigeix: Servei Informació i Dinamització
- Tramitació desitjada: Instància general
Cancel·lació de tallers
Els tallers que no arriben a un mínim de participants podran ser cancel·lats a criteri de l’organització. En aquest cas, les persones matriculades en l’activitat cancel·lada podran canviar la matrícula per la d’un altre taller (si hi ha places disponibles) o obtenir la devolució de les taxes de matrícula.