Estan adreçats de forma exclusiva als estudiants i estudiantes de les diferents titulacions impartides a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
L'objectiu d'aquests cursos és adquirir un nivell de competència comunicativa en llengua anglesa suficient per al desenvolupament de l'activitat professional dins el marc de l'enginyeria. Per tant l'estudiant haurà familiaritzar-se amb el vocabulari tecnicocientífic de la seva especialitat, així com conèixer i utilitzar les funcions del llenguatge apropiades per a aquest context. Aquests cursos tenen un total de 30 hores i estan estructurats en 10 sessions de 3 hores cadascuna.
Enguany tenim dos grups diferenciats per nivells. Hem programat un dels grups pensant en estudiants i estudiantes que amb un nivell equiparable a B1 segons el marc comú europeu de referència per a les llengües, i un altre pensant en estudiants i estudiantes amb un nivell un poc superior, equiparable a B2.
Aquestes activitats formatives tenen reconeixement acadèmic d'1,5 ECTS o 3 crèdits de lliure elecció.
Període de l'esdevenimentDe 16 de setembre de 2015 a 1 d’octubre de 2015. Tots els dies de 10:00 a 23:59.
ETSE Burjassot
Delegació del Rector per a Estudiants SEDI i ETSE.