Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Professor en classe

Convocatòria per a l'establització de professorat associat per al curs 2019-2020

• 9 de maig de 2019

D’acord amb el que estableix l'acord de Consell de Govern sobre Distribució de l'oferta pública d'ocupació 2019 (ACGUV 51/2019, de 2 d'abril), es dotaran trezde places de professorat contractat doctor i tres de professorat titular d'universitat, per atrendre el programa d'estabilització de professorat associat.

El termini de presentació de sol·licituds serà des del 10 fins al 20 de maig de 2019.