Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Cursos de llengües

Convocatòria curs 2019-2020

El Servei de Política Lingüística (SPL) ofereix ajudes per a fer cursos i proves d'acreditació de valencià, anglès i altres idiomes de qualsevol nivell.

Qui les pot demanar?

Es requereix ser PDI, PAS o PIF de la Universitat de València.

Quan es poden demanar?

Entre l'1 de setembre de 2019 i el 30 de setembre de 2020.

Ajudes per a cursos d'idiomes

Ajudes per a proves d'acreditació

Quins cursos es poden fer?

Seran subvencionables els cursos de llengües organitzats pel Centre d’Idiomes de la Universitat de València, les escoles oficials d’idiomes, el Centre Carles Salvador, The British Council, el Centre G. Leopardi, el Centre Alemany, l’Institut Francès i l’Institut Confuci, cursats entre l'1 d'agost de 2019 i el 31 d’agost de 2020.

Seran subvencionables els cursos de valencià i anglès al lloc de treball que ofereix el Centre d’Idiomes. Més informació en: www.spluv.es/cursospdipas.

Quins certificats se subvencionen?

Seran subvencionables les proves de valencià de la CIEACOVA; les proves CELI d’italià i CAPLE de portuguès organitzades per la UV; les proves de valencià de la JQCV, les proves PACLE del Centre d’Idiomes de la UV, les proves d'acreditació de les escoles oficials d’idiomes, les proves IELTS, Cambridge i Aptis del British Council, les proves DELF-DALF de l’Institut Francès, les proves Goethe-Institut del Centre Alemany i les proves CELI del Centro G. Leopardi. Per a poder rebre l’ajuda s’ha de demostrar haver realitzat i haver superat la prova d’acreditació entre l’1 d’agost de 2019 i el 31 d’agost de 2020.

Com es poden demanar?

La persona interessada ha de formalitzar la matrícula al curs elegit dins del termini establert a l’efecte per cada centre i assistir-hi regularment. Una vegada acabat el curs, haurà d’emplenar aquesta sol·licitud i adjuntar una còpia del rebut de pagament de matrícula i del certificat de superació del curs. Si el curs és del Centre d’Idiomes de la UV, no caldrà aportar aquesta documentació.

Com es poden demanar?

La persona interessada ha de formalitzar pel seu compte la matrícula de la prova i fer l’examen corresponent. Una vegada superada la prova, haurà d’emplenar la sol·licitud i justificar-ne la superació segons les instruccions següents:

1. Les persones acreditades en proves de la UV hauran d’emplenar el formulari i no caldrà que aporten cap documentació acreditativa.
  2. Les persones acreditades en proves al Centre d'Idiomes de la UV i en proves externes a la UV hauran d’emplenar el formulari i adjuntar-hi el rebut del pagament i el certificat de superació escanejats.

Quina quantitat se subvenciona?

El SPL retornarà a cada persona sol·licitant un percentatge del cost total del curs, segons les indicacions següents:

1. Cursos de valencià i anglès al Centre d’Idiomes de la UV i a les escoles oficials d’idiomes, i cursos de valencià al Centre Carles Salvador100%.
  2. Cursos d’altres llengües al Centre d’Idiomes de la UV i a les escoles oficials d’idiomes: 50%.
  3. Cursos de llengua a The British Council, el Centre G. Leopardi, el Centre Alemany, l’Institut Francès i l’Institut Confuci: 25%

No se subvencionen les taxes d'obertura d'expedient, de primera matrícula i de drets d'inscripció o similars, si n'hi ha.

Quina quantitat se subvenciona?

El SPL retornarà a cada persona sol·licitant un percentatge del cost total de la prova, segons les indicacions següents:

1. Les proves d’acreditació de valencià de la CIEACOVA i de la JQCV, les proves d’acreditació de valencià i anglès de les escoles oficials d’idiomes, i les proves PACLE d’acreditació d’anglès del Centre d’Idiomes de la UV: 100%.
  2. Les proves d’acreditació CELI i CAPLE organitzades per la UV, les proves de la resta de llengües a les escoles oficials d’idiomes i les proves PACLE de francès al Centre d’Idiomes de la UV: 50%.
  3. Les proves IELTS, Cambridge i Aptis del British Council, les proves DELF-DALF de l’Institut Francès, les proves Goethe-Institut del Centre Alemany i les proves CELI del Centro G. Leopardi: 25%

Més informació:

» Resolució i modificació de la resolució de la convocatòria d'ajudes a cursos i proves de certificació.