Logo de la Universdad de Valencia Logo Unidad de Cultura Cientifíca y de la Innovación - Cátedra de Divulgación de la Ciencia Logo del portal

L'astronomia en l'art: l'espai a través del temps

  • Unidad de Cultura Científica y de la Innovación
  • 22 noviembre de 2019
Image de la noticia

Cicle de Conferències d'Actualització Científica

L'objectiu d'aquest cicle és presentar diferents temes d'actualització científica que proporcionen a docents coneixements i metodologies perquè puguen integrar-los en les seues activitats didàctiques en l'ensenyament de les ciències. Les científiques i els científics que actuaran com a ponents són especialistes de gran prestigi en els seus respectius àmbits de recerca. Presentaran temes d'actualitat relacionats amb la seua àrea de coneixement de manera divulgativa i posant èmfasi especial en la possible integració d'aquests temes en els continguts formatius de l'àmbit científic en educació primària, secundària i batxillerat.

Conferència: L'astronomia en l'art: l'espai a través del temps.

A càrrec de: Montserrat Villar, investigadora del Centre d’Astrobiologia (CSIC/INTA).
L'astronomia i l'art s'han entrellaçat durant mil·lennis en un intercanvi de mirades profund i meravellós. És un diàleg que ha deixat constància de com ha evolucionat la nostra concepció del Cosmos i el lloc que ocupem en ell, com a conseqüència de les creences religioses, el coneixement científic, la política i la cultura d'aquelles societats.

Data : 26 de novembre
Hora: 19.00h
Lloc: Fundació Cañada Blanch, Carrer de Jorge Juan, 4 (València).