Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

.

“La divulgació és essencial perquè molts dels reptes socials i ètics provenen de l’ús que fem dels avanços científics”

ene - feb

Imagen de la portada del video;Divulga.51 Estrella Binària i espies
Imagen de la portada del video;La Universitat de València crea una maleta d'experiments per acostar la ciència als més menuts
Imagen de la portada del video;Divulga 50. Plantilles en corredors i Canes

Divulga.51 Estrella Binària i espies

Un estudi del Grup de Radioastronomia de la Universitat ha determinat la massa d'una estrella binària gràcies a les seues emissions en ràdio. Açò obligarà a revisar els models d'evolució estel·lar amb els quals es treballava fins ara. A més, l'expert Ricard Martínez ens explica com són els espies de hui dia.