
Cicle de Conferències d'Actualització Científica
L'objectiu d'aquest cicle és presentar diferents temes d'actualització científica que proporcionen a docents coneixements i metodologies perquè puguen integrar-los en les seues activitats didàctiques en l'ensenyament de les ciències. Les científiques i els científics que actuaran com a ponents són especialistes de gran prestigi en els seus respectius àmbits de recerca. Presentaran temes d'actualitat relacionats amb la seua àrea de coneixement de manera divulgativa i posant èmfasi especial en la possible integració d'aquests temes en els continguts formatius de l'àmbit científic en educació primària, secundària i batxillerat.
Conferència:
Atapuerca i l’estudi de la evolució humana..
Rosa Huguet, investigadora de l’Equip d’Investigació d’Atapuerca. Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES).
Atapuerca i l’estudi de la evolució humana.
La conferència ens mostra els descobriments més importants del jaciment d’Atapuerca i la seva importància en l'estudi de l'evolució humana en el sentit més ample.
Data : 4 de desembre
Hora: 19.00h
Lloc: Fundació Cañada Blanch, Carrer de Jorge Juan, 4 (València).