MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Tècniques multivariants d'investigació de mercats
  • Codi:40101
Crèdits 5
Caràcter Obligatori

Grups P1

Periode lectiu
Data d'inici 12/09/2022
Data de finalització23/12/2022
Examens
Data convocatòria 111/01/2023
Data convocatòria 210/05/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDivendres09:0014:00AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
GIL SAURA, ROBERTOA0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
GIL SAURA, ROBERTOE0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
GIL SAURA, ROBERTOI0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV

Grups P2

Periode lectiu
Data d'inici 12/09/2022
Data de finalització23/12/2022
Examens
Data convocatòria 111/01/2023
Data convocatòria 210/05/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDivendres15:3020:30AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
GIL SAURA, ROBERTOA0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
GIL SAURA, ROBERTOE0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
GIL SAURA, ROBERTOI0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV