MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
- Assignatura:Direcció publicitària
- Codi:40104
Crèdits |
5 |
Caràcter |
Optativa |
Periode lectiu |
Data d'inici | 29/01/2026 |
Data de finalització | 06/05/2026 |
Examens |
Informació no disponible |
- Grup Seminari PT-E
- Grup Teoria PT-T
CastellàFranja: 29/01/2026-29/01/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O37 AULARI OESTFranja: 05/02/2026-05/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O37 AULARI OESTFranja: 12/02/2026-12/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O37 AULARI OESTFranja: 19/02/2026-19/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O37 AULARI OESTFranja: 26/02/2026-26/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O37 AULARI OESTFranja: 05/03/2026-05/03/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O37 AULARI OESTFranja: 12/03/2026-12/03/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O37 AULARI OESTFranja: 26/03/2026-26/03/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O37 AULARI OESTFranja: 16/04/2026-16/04/2026Dies: DijousInici: 18:00Final: 20:30Lloc de realització: AULA O37 AULARI OESTFranja: 06/05/2026-06/05/2026Dies: DimecresInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: AULA O37 AULARI OESTAfegir al teu calendari (ics) - Grup Treball en grup PT-A