MÀSTER UNIVERSITARI EN GESTIÓ DE NEGOCIS INTERNACIONALS (IMBA)

  • Assignatura:Comunicació de màrqueting internacional
  • Codi:42148
Crèdits 7,5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 131/05/2022
Data convocatòria 229/06/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Anglès     
P0Anglès     
T0Anglès◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts09:0017:45AULA OB2 AULARI OEST
U0Anglès     
Professor/a Subgrup Departament Categoria
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUEP0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D UNIVERSITAT UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEP0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUET0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D UNIVERSITAT UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSET0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUEU0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D UNIVERSITAT UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEU0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
Porcu, Lucia-Universidad de GranadaProfesora
Quiles Franco, Daniel-Digital mentaDirectivo
Stylos, Nikolaos-Bristol UniversityProfesor