MÀSTER UNIVERSITARI EN DIRECCIÓ I PLANIFICACIÓ DEL TURISME

  • Assignatura:Direcció de màrqueting en empreses turístiques
  • Codi:42983
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 11/09/2023
Data de finalització22/12/2023
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 221/02/2024
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres16:0021:00AULA O34 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
SCHLESINGER -, MARIA WALESSKAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
Arroyo Del Caño, Juan Carlos-CEFOIMConsultor Grupo Método
Climent Pelegero, Ainhoa-Casual HotelesRevenue Management
Contreras Alvarado, Francisco-PARADOR Y CAMPO GOLF EL SALERDIRECTOR