MÀSTER UNIVERSITARI EN GESTIÓ DE NEGOCIS INTERNACIONALS (IMBA)

  • Assignatura:Comunicació de màrqueting internacional
  • Codi:46790
Crèdits 7.5
Caràcter Optativa
Periode lectiu
Data d'inici ---
Data de finalització---
Examens
Informació no disponible
Subgrup
  • Grup Pràctiques a l'aula PT-P
  • Grup Seminari PT-E
  • Grup Teoria PT-T
  • Grup Tutories PT-U
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MARIA JOSE MIQUEL ROMEROPT-PCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
JOSE ENRIQUE BIGNE ALCAÑIZPT-PCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
CAROLINA PASTOR CARCELLERPT-EPROFESSORAT EXTERN-
LUCIA PORCU -PT-EPROFESSORAT EXTERN-
MARIA JOSE MIQUEL ROMEROPT-TCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
JOSE ENRIQUE BIGNE ALCAÑIZPT-TCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
LUCIA PORCU -PT-TPROFESSORAT EXTERN-
MARIA JOSE MIQUEL ROMEROPT-UCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
JOSE ENRIQUE BIGNE ALCAÑIZPT-UCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT