MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Direcció de vendes
  • Codi:40109
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 227/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3020:30AULA O38 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDivendres16:0020:30AULA S506 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
CANALES RONDA, PEDROA0Comercialització i Investigació de Mercats UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUEA0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
CANALES RONDA, PEDROE0Comercialització i Investigació de Mercats UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUEE0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
CANALES RONDA, PEDROT0Comercialització i Investigació de Mercats UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUET0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
Arnal Siguero, Javier-AUTONOMO-Consultor de Productividad y EficaciaSocio director de proyectos