MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Direcció de vendes
  • Codi:40109
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 30/01/2023
Data de finalització19/05/2023
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 222/05/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3020:30AULA O37 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
CANALES RONDA, PEDROA0Comercialització i Investigació de Mercats UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
CANALES RONDA, PEDROE0Comercialització i Investigació de Mercats UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
CANALES RONDA, PEDROT0Comercialització i Investigació de Mercats UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUET0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
Arnal Siguero, Javier-AUTONOMO-Consultor de Productividad y EficaciaSocio director de proyectos