foto Vicent Hernandez Chover
VICENT HERNANDEZ CHOVER
PDI-Ajudant Doctor/A
Àrea de coneixement: ECONOMIA APLICADA
Departament: Economia Aplicada
Vicent Hernández Departament d'Economia Aplicada Universitat de València Av. dels Tarongers, s/n 46022 València
28625
Biografia

Vicent Hernández Chover, llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses i diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat de València. Màster en gestió econòmica dels recursos hídrics i Doctorat en desenvolupament local i cooperació internacional. Acreditat professor permanent laboral (PPL).

Membre del grup d'investigació Economia de l'aigua i de la Càtedra de transformació del model econòmic. Ha impartit docència en Postgraus, Màster i en Graus de la Universitat de València.

Actualment secretari de la comissió acadèmica del programa de Doctorat del IIDL i de la Unitat Docent d'Economia Política.

Les meues àrees d’interès se centren en la gestió sostenible de l'aigua i el medi ambient, amb èmfasi en l'economia circular, l'eficiència econòmic-ambiental i la gestió d'actius en infraestructures del cicle urbà de l'aigua. Alguns dels projectes realitzats abasten la reutilització d'aigües residuals, solucions basades en la naturalesa i el desenvolupament de polítiques econòmiques sostenibles per a la gestió de l'aigua. Destaque la integració de ferramentes d'avaluació, com l'anàlisi de costos del cicle de vida (LCC), indicadors per a l'optimització de sistemes hídrics i l'anàlisi de riscos associats.

Formació acadèmica
Publicacions en revistes
Altres Publicacions
Participacions a Congressos
Participació en Comitès i Representacions
Projectes