MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Tècniques d'investigació comercial
  • Codi:40113
Crèdits 5
Caràcter Optativa
Periode lectiu
Data d'inici 29/01/2026
Data de finalització06/05/2026
Examens
Informació no disponible
Subgrup
  • Grup Aula informàtica PT-I
    CastellàFranja: 29/01/2026-29/01/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 04/02/2026-04/02/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 05/02/2026-05/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 12/02/2026-12/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 19/02/2026-19/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 26/02/2026-26/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 05/03/2026-05/03/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 12/03/2026-12/03/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 16/04/2026-16/04/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 18:00Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 06/05/2026-06/05/2026Dies: DimecresInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTAfegir al teu calendari (ics)
  • Grup Seminari PT-E
Professor/a Subgrup Departament Categoria