MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
- Assignatura:Tècniques d'investigació comercial
- Codi:40113
Crèdits |
5 |
Caràcter |
Optativa |
Periode lectiu |
Data d'inici | 29/01/2026 |
Data de finalització | 06/05/2026 |
Examens |
Informació no disponible |
- Grup Aula informàtica PT-I
CastellàFranja: 29/01/2026-29/01/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 04/02/2026-04/02/2026Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 05/02/2026-05/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 12/02/2026-12/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 19/02/2026-19/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 26/02/2026-26/02/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 05/03/2026-05/03/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 12/03/2026-12/03/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 16/04/2026-16/04/2026Dies: DijousInici: 15:30Final: 18:00Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 06/05/2026-06/05/2026Dies: DimecresInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTAfegir al teu calendari (ics) - Grup Seminari PT-E
Professor/a |
Subgrup |
Departament |
Categoria |