Universitat de ValènciaFacultat d'Economia Logo del portal

 

En la mesura en què avance el calendari previst, aquesta web s'anirà actualitzant amb informació detallada sobre: recomanacions protocol·làries, cerimonial de l'acte, enviament de fotografies, etcètera, per la qual cosa és molt important consultar-la amb freqüència. En qualsevol cas, la Facultat d’Economia mantindrà als admesos puntualment informats a través del correu electrònic que hagen proporcionat en la inscripció.

1.- Data i lloc de celebració

Dia 30 juny 2025 - 17:00 hores Palacio de Congresos de Valencia graduació dels graus:

  • Grau en Negocis Internacionals (International Business)
  • Grau en Turisme
  • Doble Grau en Turisme + Administració i Direcció d'Empreses (TADE)

    Programa

Dia 30 juny 2025 -19:30 hores Palacio de Congresos de Valencia, graduació dels graus:

  • Grau en Administració i Direcció d'Empreses 
  • Doble Grau en ADE + Dret

    Programa

Dia 1 de juliol de 2025 - 17:00 hores Palacio de Congresos de Valencia graduació dels graus:

  • Grau en Economia
  • Grau en Finances i Comptabilitat
  • Grau en Intel·ligència i Analítica de Negocis

    Programa

Dia 1 de juliol de 2025 -19:30 hores Palacio de Congresos de Valencia, graduació dels másters

  • Programa

2.- Requisits dels Participants de Graus

Per a poder participar en la Cerimònia de Graduació de Graus és necessari estar matriculat/a en 4º curs.

3.- Procediment

El procediment per a assistir a la Cerimònia serà el següent:

  1. L'alumne que desitge assistir a la Cerimònia de Graduació haurà d'emplenar el formulari d'inscripció. En finalitzar la inscripció haurà de realitzar un pagament de 25 € a fi que aquesta siga definitiva.
  2. Aquest pagament es realitza en concepte de contribució a les despeses generades per la Cerimònia de Graduació, a fi de complementar l'aportació econòmica que realitza la Facultat.
  3. Advertiment: L'aforament està limitat a la capacitat de la sala i a les indicacions de les autoritats sanitàries. Una vegada complete el mateix es podrà tancar la inscripció, encara que no haja finalitzat el termini determinat inicialment per a realitzar la inscripció i pagament.
  4. Una vegada finalitzat el procés d'inscripció i pagament es comunicarà, per correu electrònic, tota la informació referent a la cerimònia, així com el lloc que ocuparan a la sala.

4.- Inscripció i Pagament en línia

Important:

  1. La inscripció no és definitiva fins a formalitzar el pagament.
  2. Només per causes excepcionals documentades oficialment es realitzarà la devolució de l'import de la inscripció
  3. No es podrà garantir l’assistència de l’estudiantat que no s’haja inscrit dins del termini establert.

5.- Recollida d'Entrades

  1. Per motius d'aforament només es lliurarà una entrada per al Graduat i tres per a acompanyants. 
  2. És necessària l'entrada per a accedir a la cerimònia, tant per a l'estudiant que es gradua com per als acompanyants.
  3. La recollida d'entrades per a la Cerimònia de Graduació serà del 26 de maig al 6 de juny en la Consergeria de la Facultat d'Economia - Planta Baixa
    Horari: matins de 09:00 a 14:00 hores i vesprades de 15:00 a 20:00 hores. 
  4. Per a la recollida d'entrades, serà necessària la identificació de l'estudiant mitjançant document identificatiu (DNI, permís de conduir...).
  5. En el cas que el/la interessat/a no puga retirar personalment les entrades, haurà de lliurar la següent autorització acompanyada d'una fotocòpia del document identifcatiu de l'interessat. La persona autoritzada haurà a més mostrar un document identificatiu (DNI, permís de conduir...).
  6. Els estudiants que no retiren les entrades en el termini indicat per a açò, s'entendrà que renuncien de manera tàcita a participar en la Cerimònia i se'ls suprimirà del llistat de crides.

6.- Localitza el teu seient per a la Cerimònia de Graduació

Rebràs un correu indicant el nombre de la localitat que se t'ha assignat. 

  • Consulta llistat de seients assignats:

No obstant açò, si tens algun dubte aqueix mateix dia en el lloc us indicarem el lloc que se us ha assignat.

7.- Informació important per a la Cerimònia de Graduació

  1. És necessari presentar l'entrada per a accedir al lloc on se celebrarà la Cerimònia de Graduació, tant per a l'estudiant que es gradua com per als acompanyants.
  2. L'hora d'arribada i d'obertura de les portes de l'edifici per als estudiants i familiars o acompanyants es comunicarà amb la suficient antelació. 
  3. La durada aproximada de l'acte serà de 2 hores.
  4. A fi de facilitar l'assistència d'algun familiar o acompanyant amb algun tipus de discapacitat us preguem el comuniqueu amb antelació a fac.economia@uv.es. 
  5. Per a l'assistència a la cerimònia s'exigeix vestimenta formal: homes traje d'home i dones traje o vestit còctel.

8- Com aconseguir el vídeo i fotografies de la Cerimònia de Graduació Graus y Dobles Graus Facultat d'Economia

Podeu accedir als vídeos i fotografies de la Cerimònia de Graduació en els següents enllaços:

Enllaços de Youtube:
Galeria fotogràfica:

 

9.- Com aconseguir el vídeo i fotografies de la Cerimònia de Graduació Másters Facultat d'Economia

Enllaços de Youtube:
Galeria fotogràfica:

10.- Com aconseguir el vídeo i fotografies de la Cerimònia de Graduació Doble Grau ADE + Dret

Enllaços de Youtube:
Galeria fotogràfica: