Universitat de ValènciaFundació General UValumniuv Logo del portal

Fotografia de la veterinària María Sánchez
Conferència 'L'obstinació de florir'
Presencial

El Centre Internacional de Gandia UV acull la conferència de la veterinària, escriptora, poeta i feminista andalusa María Sánchez.

 

UVgandia proposa reflexionar sobre els vincles entre persones, animals, memòria i territori a través de la conferència 'L'obstinació de florir', a càrrec de la veterinària, escriptora, poeta i feminista andalusa María Sánchez

Sánchez (1989) és veterinària de camp i escriptora. Treballa amb races autòctones en perill d'extinció i és autora de quatre llibres: Fuego la sed, Almáciga. Un vivero de palabras de nuestro medio rural; Tierra de mujeres. Una mirada íntima y familiar al mundo rural i Cuaderno de campo.

Entre d'altres premis i reconeixements, en 2021 va ser mereixedora del Premi Fundació Princesa de Girona d'Arts i Lletres "per la seua tasca com a poeta, escriptora i activista en defensa de la cultura rural, i especialment del paper oblidat de les dones al camp".

La seua escriptura explora, entre altres temes, aquests vincles, que acostarà a Gandia dimarts 24 de març, a les 18:30 hores. 

Entrada lliure, aforament limitat. 

 

Data 24 de març de 2026 de 18:30 a 19:30. Dimarts.

 
 
Lloc de realització

Centre Internacional de Gandia UV

Carrer Tossal, 8

Gandia (46702)

 
Organitza
 
uvgandia@uv.es