University of ValenciaUV General Foundationalumniuv Logo del portal

Fontilles. La ciutat amagada (VISITA GUIADA EXPOSICIÓ UV)

  • May 8th, 2025
Imatge de l'exposició a

VISITA GUIADA

8 Maig /  17:00 a 18:00 h  / Palau de Cerveró-Sala José Puche (Plaça Cisneros, 4)
Col·labora  Voluntariat Cultural UV
Adreçat a AlumniUV Premium / AlumniUV Basic / Públic en general
Inscripció gratuïta, https://go.uv.es/pvVBP38

Al principi del segle XX, entre les poblacions que se succeïen al llarg del Vall de Laguar, a la Marina Alta, va començar a formar-se’n una de nova que va prendre el nom de la vall on es va situar. Una vall oberta a la mar i envoltada de muntanyes, des d'on era possible albirar l'horitzó i no ser vist des de cap de les poblacions veïnes.

L'exposició ofereix al visitant la possibilitat de recórrer i conèixer la ciutat de Fontilles a través de les imatges, els objectes i les veus dels seus habitants. És una invitació a tocar, mirar i escoltar allò que els habitants d'aquesta ciutat oculta els mostren i els conten, amb l'esperança de despertar l'interès i la curiositat per saber més sobre un lloc aparentment tan diferent i en realitat tan semblant a qualsevol altre. 
La història d'aquests objectes, imatges, documents i veus és la història dels qui se’n van servir en les seues vides i van saber guardar-los per tal que la seua memòria no es perdera.