Logo de la Universitat de ValènciaLogo CSIC Logo del portal

GALAPAGOS

Grup d'investigació: Teoria, Bioinformàtica i Computació

Coordinat per l'Institut de Biologia Integrativa de Sistemes (I2SysBio) i la Universidad San Francisco de Quito. El projecte explora la presència de microorganismes amb potencial generador d'electricitat de les comunitats microbianes presents en els sediments de llacunes salades i salobres de l'illa Sant Cristóbal de l'arxipèlag de les Galápagos. Galápagos explora la producció d'electricitat de mostres ambientals, caracteritza el contingut metagenòmic de les comunitats microbianes i la correlació de la presència d'espècies electrogeneradores amb paràmetres ambientals com el pH, salinitat, temperatura i oxigen dissolt.

Universidad de San Francisco de Quito

Data d'inici : de gener / 2018.

Data de finalització: de desembre / 2020.

Investigadors principals: Carlos Peña Garay, Sonia Zapata Mena.

Investigadors participants:

Vicente Arnau, Wladimiro Diaz, José Manuel Martí, Lotfi Boubekeur, Pablo Egas

.

Entitat finançadores: Universidad San Francisco de Quito, Galapagos Academic Institute for the Arts and Science (GAIAS).

Entitats col·laboradores: Sistemas Genómicos

Imatges: