Logo de la Universitat de ValènciaLogo CSIC Logo del portal

Un grup de recerca (RG) es refereix a un grup d'un o més investigadors principals (PI) i altres investigadors, estudiants, tècnics i personal de suport sota la seua supervisió. Els RG representen la unitat de recerca bàsica a l'I²SysBio. A més, el RG és la unitat d'avaluació i assignació de l'espai. Un PI ha de ser un investigador adscrit a I²SysBio de forma permanent o amb un contracte mínim de tres anys i que disposa de fons per finançar la seua pròpia investigació independent.