Atypical en el Congreso de Autismo Europa 2025 Atypical en el Congreso de Autismo Europa 2025 03/09/25 [Llegir més]
Ruido bajo control: claves para potenciar el aprendizaje en alumnado con implantes cocleares Ruido bajo control: claves para potenciar el aprendizaje en alumnado con implantes cocleares 23/07/25 [Llegir més]
Taller “Comprensió lectora en alumnat amb sordesa” 30 abril ERI Lectura Taller “Comprensió lectora en alumnat amb sordesa” 30 abril ERI Lectura 21/07/25 Dimarts que ve 30 d'abril de 2024 de 10.30 a 14.00 hores tindrem un xicotet taller “Comprensió lectora en alumnat amb sordesa”.[Llegir més]
Com llig l’alumnat amb sordesa? Pistes dels ulls en textos narratius i expositius Com llig l’alumnat amb sordesa? Pistes dels ulls en textos narratius i expositius 01/06/25 [Llegir més]
Escoltar sense vore la boca? Mascaretes, mirada i comprensió de la parla en persones amb pèrdua auditiva Escoltar sense vore la boca? Mascaretes, mirada i comprensió de la parla en persones amb pèrdua auditiva 25/01/25 [Llegir més]
Com enllacem “peix” amb “tiburó”: pistes sobre la comprensió lectora en estudiants amb TEA Com enllacem “peix” amb “tiburó”: pistes sobre la comprensió lectora en estudiants amb TEA 09/09/24 [Llegir més]
Així “llegeixen entre línies” les persone amb TEA: el que revelen els ulls Així “llegeixen entre línies” les persone amb TEA: el que revelen els ulls 06/07/24 [Llegir més]
Van espantar els tres porquets el llop? Quan la gramàtica marca la diferència Van espantar els tres porquets el llop? Quan la gramàtica marca la diferència 15/05/24 [Llegir més]