Pictogram Room augmented reality technology games improve body knowledge, imitation, and joint attention skills in autistic children with intellectual disability Pictogram Room augmented reality technology games improve body knowledge, imitation, and joint attention skills in autistic children with intellectual disability 14/10/25 [Llegir més]
Atypical en el Congreso de Autismo Europa 2025 Atypical en el Congreso de Autismo Europa 2025 03/09/25 [Llegir més]
Ruido bajo control: claves para potenciar el aprendizaje en alumnado con implantes cocleares Ruido bajo control: claves para potenciar el aprendizaje en alumnado con implantes cocleares 23/07/25 [Llegir més]
Taller “Comprensió lectora en alumnat amb sordesa” 30 abril ERI Lectura Taller “Comprensió lectora en alumnat amb sordesa” 30 abril ERI Lectura 21/07/25 Dimarts que ve 30 d'abril de 2024 de 10.30 a 14.00 hores tindrem un xicotet taller “Comprensió lectora en alumnat amb sordesa”.[Llegir més]
Com llig l’alumnat amb sordesa? Pistes dels ulls en textos narratius i expositius Com llig l’alumnat amb sordesa? Pistes dels ulls en textos narratius i expositius 01/06/25 [Llegir més]
Escoltar sense vore la boca? Mascaretes, mirada i comprensió de la parla en persones amb pèrdua auditiva Escoltar sense vore la boca? Mascaretes, mirada i comprensió de la parla en persones amb pèrdua auditiva 25/01/25 [Llegir més]
Com enllacem “peix” amb “tiburó”: pistes sobre la comprensió lectora en estudiants amb TEA Com enllacem “peix” amb “tiburó”: pistes sobre la comprensió lectora en estudiants amb TEA 09/09/24 [Llegir més]
Així “llegeixen entre línies” les persone amb TEA: el que revelen els ulls Així “llegeixen entre línies” les persone amb TEA: el que revelen els ulls 06/07/24 [Llegir més]