Curs 2022-2023
Extracte de la publicació en el DOGV
Publicació Tauler d’anuncis UV
Termini: Del 23 de maig al 3 de juliol de 2023
Documentació que cal aportar:
- Imprès de sol·licitud
- Autorització consulta dades econòmiques (Agència Tributària) corresponents a l’exercici 2021, signat per tots els membres computables de la unitat familiar majors de 18 anys.
- Certificat d’empadronament del sol·licitant i de la resta de la unitat familiar.
- En el cas de no haver fet la declaració de la renda corresponent a l’exercici 2021, els documents acreditatius dels ingressos de la unitat familiar (rendiments del treball, prestacions, subsidis, pensions, etc.) i fotocòpia dels documents acreditatius del patrimoni (fotocòpia dels rebuts de l’impost sobre béns immobles corresponents a l’exercici 2021, exclòs l’habitatge habitual i certificat bancari d’interessos i dividends).
La documentació s'ha de presentar, original i còpia, en un registre oficial de la UV (Registre General a l'edifici Rectorat, Blasco Ibañez, 13; horari: matins de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores; vesprades de dimarts i dijous, de 16 a 17.30 hores).
També es pot presentar en el Registre electrònic de la Universitat e València.
Enllaç per a la presentació electrònica
Les sol·licituds electròniques han d’anar adreçades al Servei de Cultura Universitària, segons la ruta següent:
-Tipus d’unitat destinatària: Serveis Universitaris i Serveis Centrals.
-Nom de la unitat destinatària: Servei de Cultura Universitària.
-Grup destinatari: Ajudes econòmiques Nau Gran en Obert.
Instruccions per enviar la sol·licitud a través del registre electrònic
Curs 2021-2022
Ja està disponible la resolució de les ajudes econòmiques dels cursos de Nau Gran en Obert realitzats durant el curs acadèmic 2021-2022:
Publicació Tauler d’anuncis UV
Termini: Del 10 de març a l'1 de juny de 2022
Documentació que cal aportar:
- Imprès de sol·licitud
- Autorització consulta dades econòmiques (Agència Tributària) corresponents a l’exercici 2020, signat per tots els membres computables de la unitat familiar majors de 18 anys.
- Certificat d’empadronament del sol·licitant i de la resta de la unitat familiar.
- En el cas de no haver fet la declaració de la renda corresponent a l’exercici 2020, els documents acreditatius dels ingressos de la unitat familiar (rendiments del treball, prestacions, subsidis, pensions, etc.) i fotocòpia dels documents acreditatius del patrimoni (fotocòpia dels rebuts de l’impost sobre béns immobles corresponents a l’exercici 2020, exclòs l’habitatge habitual i certificat bancari d’interessos i dividends).
La documentació s'ha de presentar, original i còpia, en un registre oficial de la UV (Registre General a l'edifici Rectorat, Blasco Ibañez, 13; horari: matins de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores; vesprades de dimarts i dijous, de 16 a 17.30 hores).
També es pot presentar en el Registre electrònic de la Universitat e València.
Instruccions per enviar la sol·licitud a través del registre electrònic