
Aquest curs acadèmic, La Nau Gran i el Servei de Cultura Universitària aposten per millorar els coneixements de valencià del seu alumnat amb l’oferta d’un taller de llengua i literatura gratuït. Així, es vol contribuir a facilitar la integració en la Universitat de totes aquelles persones que en el seu dia no van poder estudiar en valencià i ara tenen dificultats per escriure’l i llegir-lo.
La Universitat de València és una institució que reconeix el valencià com a llengua pròpia en els seus Estatuts i estableix que un dels seus objectius és aconseguir el seu ús normalitzat, és a dir, el desenvolupament normalitzat de totes les seues funcions sociolingüístiques com a llengua de cultura moderna.
En eixa línia, vos oferim el taller gratuït de 40 hores que es titula: “Al peu de la lletra. Taller de valencià, llengua i literatura.”, impartit pel professor Josep Lluís Teodoro.
Tota la informació del curs està en la fitxa de difusió:
Al peu de la lletra. Taller de valencià, llengua i literatura.
La inscripció començarà el dilluns 13 de setembre a les 9:00 hores. Les places són limitades.
En el segon quadrimestre s’oferirà un taller sobre drets lingüístics impartit per la Càtedra de Drets Lingüístics de la Universitat de València.