
Enguany les distribuirem en la Tenda de la Universitat del Centre cultural La Nau, entre el dilluns 23 fins al divendres 27 de setembre.
Ja ens acostem a un dels dies més alegres del curs, la celebració del 14é Passeig Saludable, que tindrà lloc el diumenge 29 de setembre de matí. Ens aplegarem al pati del Rectorat abans de les 10h i des d'allí caminarem fins al Jardí Botànic. Ara com ara ja som prop de 900 persones inscrites, i encara podeu sumar-vos a aquesta iniciativa de la triple S: sostenible, solidària i saludable.
Enguany la samarreta commemorativa està dedicada al nostre programa formatiu per a majors de 50 anys, La Nau Gran, que arriba als 25 anys, i així serà més perdurable. Si ja hi esteu inscrits la podreu arreplegar en la Tenda de la Universitat del Centre cultural La Nau amb la vostra identificació personal oficial. Des del dilluns 23 fins al divendres 27 de setembre.
A més les persones que assistiu al Passeig podreu aconseguir també una bossa de tela específica d’aquesta edició quan completeu la present edició. Serà en arribar al Jardí Botànic i junt a la fruita fresca que ens ofereix la denominació d’origen Peres de Rincón de Soto (boníssimes, ja les coneixeu).
També cal destacar la col·laboració, com en cada edició, del Servei d’Esports i del Voluntariat Esportiu de València, així com de l’ajuntament i de la policia local. I la relació amb una tasca social vigent, real, actual, sempre ens ha semblat una manera important de demostrar el paper tan principal de les persones majors en la nostra societat. El 2024 l’entitat beneficiària del Passeig Saludable és AVAF (Associació Valenciana d’Acolliment Familiar), i ací vos els presentàvem una miqueta. Una representació de l’associació vindrà també el diumenge 29.
Tenim moltes ganes de compartir amb vosaltres aquesta nova edició del Passeig Saludable de La Nau Gran, i si encara no esteu apuntats, no vos encanteu que queda temps.