Logo de la Universitat de València Logo Oferta Científic Tecnològica Logo del portal

Grup d'Investigació en Màrqueting Aplicat al Comportament del Consumidor - MarkAp

Descripció

El Grup d'I+D MarkAp-UV coordinat per la investigadora Prof. Dra. Inés Kuster Boluda, està format per un equip d'investigadors pertanyents a l'àrea de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València. El seu principal objectiu és la investigació en diversos sectors relacionats amb el Màrqueting i la implantació i desenvolupament de metodologies noves en escenaris reals empresarials.

Objectius CT

El grup realitza investigacions de màrqueting encaminades tant a l'àmbit acadèmic com a l'àmbit empresarial.

Línies d'investigació
  • Investigaciò de mercats en camps específics

    Investigació de mercats, qualitativa i quantitativa, per a donar resposta a diverses problemàtiques en diferents camps d'actuació (turisme, serveis, etc.)

  • Comportament del consumidor

    Anàlisi de les diferents etapes del procés de compra del client final, amb especial incidència en la modelització de la decisió de compra i les variables internes i/o externes que influeixen sobre aquesta decisió.

  • Màrqueting i noves tecnologies

    Ús de noves tecnologies en l'àmbit del màrqueting (Internet, mitjà social, telefonia mòbil, TV interactiva, etc.)

  • Màrqueting estratègic

    Investigació en l'àmbit de diverses estratègies de màrqueting, d'orientació al mercat i en màrqueting de relacions, estratègies off line i on line.

Direcció
  • KUSTER BOLUDA, INES
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Veure fitxa
Membres
  • ALDAS MANZANO, JOAQUIN
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
  • Vicerector/A
  • Vicerector/a-Rectorat de Planificacio, Qualitat i Tecnologies de la Informacio
Veure fitxa
  • ARAGONES JERICO, CRISTINA
  • Alumn.-Servei de Formacio Permanent
Veure fitxa
Col·laboradors/es
  • CANALES RONDA, PEDRO
  • PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
  • Vicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets
Veure fitxa
  • HERNANDEZ FERNANDEZ, MARIA ASUNCION
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Vicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets
Veure fitxa
  • VILA LOPEZ, NATALIA MELANIA
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Veure fitxa
  • MORA PEREZ, ELISABET
  • Alumn.-Servei de Formacio Permanent
Veure fitxa
Personal investigador no UV


 

 

 

 

Producció cientifica per investigador UV
  • KUSTER BOLUDA, INES
    PDI-Catedratic/a d'Universitat
    Expandir
  • ALDAS MANZANO, JOAQUIN
    PDI-Catedratic/a d'UniversitatVicerector/AVicerector/a-Rectorat de Planificacio, Qualitat i Tecnologies de la Informacio
    Expandir
  • CANALES RONDA, PEDRO
    PDI-Prof. Permanent Laboral PplVicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets
    Expandir
  • VILA LOPEZ, NATALIA MELANIA
    PDI-Catedratic/a d'Universitat
    Expandir
Estructura asociada
Comercialització i Investigació de Mercats
Dades de contacte del grup
Màrqueting Aplicat al Comportament del Consumidor (MarkAp)

Campus de Tarongers

Edifici Departamental Oriental.
Av. dels Tarongers, s/n

46022 València (València)

963 828 332

Geolocalització

www.uv.es/markap

ines.kuster@uv.es

Persones de contacte
  • KUSTER BOLUDA, INES
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Veure fitxa