Què oferim?
- Anàlisi de models de servei innovadors, sostenibles i globals i impacte en el benestar. Analitzar la innovació com a element estratègic clau per a la competitivitat i la millora del benestar social, integrant models multidisciplinaris i incorporant sostenibilitat, tecnologia i globalitat de manera transversal, des d'un enfocament d'oferta i demanda.
- Optimitzar l'experiència de servei mitjançant la co-creació de valor amb el client. Estudiar L'experiència del consumidor com el conjunt d'interaccions entre el client i un producte, companyia, o part de la seua organització que provoquen una reacció a diversos nivells -racional, emocional, sensorial, físic i espiritual- sota el marc de la lògica dominant del servei.
- Anàlisi del UGC (User generated content) per a la comprensió del comportament del consumidor online en turisme i serveis. Estudi del contingut online (eWOM, vídeos i imatges) que generen els usuaris sobre marques i institucions per a avançar en la comprensió del comportament del consumidor i així desenvolupar innovacions en el disseny d'estratègies de màrqueting a través de l'ús de tècniques de text-mining.